SCHEDULE

追加公演
TOKYO

  • DATE

  • VENUE

  • OPEN / START

  • 04.13SAT

  • 国立代々木競技場第一体育館

  • OPEN / START17:00 / 18:00

  • 04.14SUN

  • 国立代々木競技場第一体育館

  • OPEN / START12:00 / 13:00
    17:00 / 18:00

DISK GARAGE
https://www.diskgarage.com/form/info

TICKET

  • 指定席:¥11,000(税込)
  • 注釈付指定席:¥11,000(税込)
  • 座席の位置や機材の影響で、ステージのパフォーマンスや演出および映像が見えづらい可能性が高いお席となります。
    会場での視界不良を理由とする返金・取り消しは不可になりますので、ご理解とご了承の上、お申し込みください。
  • 着席指定席:¥11,000(税込)
  • 小さなお子様、ご年配のお客様、ファミリー、その他ライブを着席してご覧になりたいという皆様の為にご用意させていただく、「着席指定」でのお席です。こちらのお席では公演中は立ち上がってのご鑑賞は出来ません。
  • A separate play guide fee will be charged.
  • With original LED ring light
  • Fees apply for ages 3 and over, no entry for children under 3.
  • お1人様1公演につき4枚まで申込み可能

Before applying
Please be sure to check!

FC 先行お申込時に「ME:I OFFICIAL FANCLUB」ご登録の「Plus member ID」と「パスワード」でログインが必要です。
※FANY IDとパスワードではログインできませんので、ご注意ください
※Plus member IDは、「ME:I OFFICIAL FANCLUB」のマイページにてご確認いただけます。
必ずマイページにて登録情報(漢字氏名、住所、電話番号)をいただいたうえで、お申込みにお進みください。

How to check Plus member ID

  • 1. Select "My Page" from the menu on ME:I OFFICIAL SITE.
  • 2. Proceed to "Confirm/Change Membership Information" in "My Page".
  • 3.Please use the displayed Plus member ID when applying. (If you select "Copy" in the box, it will be easier to enter the ID when applying)

My page is here

ME:I OFFICIAL FANCLUB Fastest advance

Reception period

2/29(木)14:00~3/4(月)23:59

Winner announcement

3/9(土)20:00

Deposit period

3/9(土)20:00~3/12(火)23:59

subject

Applicant: ME:I OFFICIAL FANCLUB Monthly Membership Fee Bundle Payment Course members

同行者:同行者様の登録は不要、ME:I OFFICIAL FANCLUB の会員以外の方もお申込みいただけます。

  • 入場時、同行者の方に分配を行っていただきますので、事前にPlus member ID の取得をお願いいたします。ME:I OFFICIAL FANCLUB をご利用の方・すでにお持ちの方は新しく取得いただく必要はございません。
  • 同行者の方には、「電子チケットアプリ」を利用し、チケットを分配してください。

Admission/number limit

Fees apply for ages 3 and over, no entry for children under 3.

お一人様各公演につき1回、1公演4枚(申込者様分 + 同行者様分)までお申し込み可能

各公演にそれぞれ1回ずつエントリー可能となります。

1回のお申し込みで第1希望~第2希望(任意)の席種まで選択可能

各種お問い合わせ

電子チケットご利用に関するお問合せ

https://help.tixplus.jp/

営業時間 | 平日 11:00~12:00 / 13:30~18:00

チケット受付に関するお問い合わせ

https://faq.l-tike.com/

お申し込みは終了しました

  • Tickets will be issued using the "electronic ticket app". An official app is required to issue electronic tickets.
  • Those who are about to join or change courses to the monthly membership fee lump sum payment course can also apply.
  • If you change from Monthly Membership Fee Course to Monthly Membership Fee Bundle Payment Course within the same month, the membership fee for both courses will be charged only for the first month.
  • ローソンWEB会員への登録(無料)が必要です。

ME:I OFFICIAL FANCLUB members first

Reception period

3/7(木)14:00~3/11(月)23:59

Winner announcement

3/19(火)20:00

Deposit period

3/19(火)20:00~3/24(日)23:59

subject

Applicant: Anyone who has joined ME:I OFFICIAL FANCLUB (regardless of course)

同行者:同行者様の登録は不要、ME:I OFFICIAL FANCLUB の会員以外の方もお申込みいただけます。

  • 入場時、同行者の方に分配を行っていただきますので、事前にPlus member ID の取得をお願いいたします。ME:I OFFICIAL FANCLUB をご利用の方・すでにお持ちの方は新しく取得いただく必要はございません。
  • 同行者の方には、「電子チケットアプリ」を利用し、チケットを分配してください。

Admission/number limit

Fees apply for ages 3 and over, no entry for children under 3.

お一人様各公演につき1回、1公演4枚(申込者様分 + 同行者様分)までお申し込み可能

各公演にそれぞれ1回ずつエントリー可能となります。

1回のお申し込みで第1希望~第2希望(任意)の席種まで選択可能

各種お問い合わせ

電子チケットご利用に関するお問合せ

https://help.tixplus.jp/

営業時間 | 平日 11:00~12:00 / 13:30~18:00

チケット受付に関するお問い合わせ

https://faq.l-tike.com/

お申し込みは終了しました

  • Tickets will be issued using the "electronic ticket app". An official app is required to issue electronic tickets.
  • Those who are about to join ME:I OFFICIAL FANCLUB can also apply.
  • ローソンWEB会員への登録(無料)が必要です。

ローソンチケット LEncore会員限定先行

Reception period

3/12(火)12:00~3/19(火)23:59

Winner announcement

3/26(火)15:00

Deposit period

3/26(火)15:00〜クレジットカード決済のみ

subject

申込者:LEncore 会員登録(有料)をされている方

同行者:同行者様の登録は不要となります。

  • 入場時、同行者の方に分配を行っていただきますので、「ローソン電子チケットアプリ」を利用しチケットを分配してください。

Admission/number limit

Fees apply for ages 3 and over, no entry for children under 3.

お一人様各公演につき1回、1公演4枚(申込者様分 + 同行者様分)までお申し込み可能

各公演にそれぞれ1回ずつエントリー可能となります。

1回のお申し込みで第1希望~第2希望(任意)の席種まで選択可能

各種お問い合わせ

チケット受付に関するお問い合わせ

https://faq.l-tike.com/

お申し込みは終了しました

  • ローソンチケット会員についての詳細はこちらをご確認ください。
  • 「ローチケ電子チケットアプリ」によるチケット発券となります。電子チケット発券の際には公式アプリが必要となります。

ローソンチケット プレリクエスト先行

Reception period

3/13(水)12:00~3/20(水)23:59

Winner announcement

3/27(水)15:00

Deposit period

3/27(水)15:00~3/31(日)23:59

subject

申込者:ローソンチケットの会員登録(無料)をされている方

同行者:同行者様の登録は不要となります。

  • 入場時、同行者の方に分配を行っていただきますので、「ローソン電子チケットアプリ」を利用しチケットを分配してください。

Admission/number limit

Fees apply for ages 3 and over, no entry for children under 3.

お一人様各公演につき1回、1公演4枚(申込者様分 + 同行者様分)までお申し込み可能

各公演にそれぞれ1回ずつエントリー可能となります。

1回のお申し込みで第1希望~第2希望(任意)の席種まで選択可能

各種お問い合わせ

チケット受付に関するお問い合わせ

https://faq.l-tike.com/

お申し込みは終了しました

  • ローソンチケット会員についての詳細はこちらをご確認ください。
  • 「ローチケ電子チケットアプリ」によるチケット発券となります。電子チケット発券の際には公式アプリが必要となります。

一般発売

Reception period

4/6(土)10:00~

  • 予定枚数に達し次第終了となります。

販売席種

指定席

着席指定席

  • 小さなお子様、ご年配のお客様、ファミリー、その他ライブを着席してご覧になりたいという皆様の為にご用意させていただく、「着席指定」でのお席です。こちらのお席では公演中は立ち上がってのご鑑賞は出来ません。

注釈付指定席

  • 座席の位置や機材の影響で、ステージのパフォーマンスや演出および映像が見えづらい可能性が高いお席となります。会場での視界不良を理由とする返金・取り消しは不可になりますので、ご理解とご了承の上、お申し込みください。

subject

申込者:FC 会員 or 非会員の方含めてどなたでもお申し込み可能

同行者:FC 会員 or 非会員の方含めてどなたでもお申し込み可能

Admission/number limit

Fees apply for ages 3 and over, no entry for children under 3.

お1人様1公演につき4枚まで申込み可

各種お問い合わせ

チケット受付に関するお問い合わせ

https://faq.l-tike.com/

  • ローソンWEB会員への登録(無料)が必要です。
  • 「ローチケ電子チケットアプリ」によるチケット発券となります。電子チケット発券の際には公式アプリが必要となります。

機材開放席発売

Reception period

4月13日(土)12:00~各公演開演時間まで

販売席種

注釈付指定席

  • 座席の位置や機材の影響でステージのパフォーマンスや演出および映像が見えづらい可能性が高いお席となります。会場での視界不良を理由とする返金・取り消しは不可になりますので、ご理解とご了承の上、お申込みください。

subject

申込者:FC 会員 or 非会員の方含めてどなたでもお申し込み可能

同行者:FC 会員 or 非会員の方含めてどなたでもお申し込み可能

Admission/number limit

Fees apply for ages 3 and over, no entry for children under 3.

お1人様1公演につき2枚まで申込み可

  • お支払い、引渡し方法は申込ページにてご確認ください。
  • WEB受付のみとなります。会場販売はございません。
  • 予定枚数になり次第、受付を終了いたします。

TRADE

ME:I公式トレード及びリセール受付開始!

先行、一般発売でチケットをご購入された方で残念ながらご都合がつかず行けなくなってしまった場合は、公式チケットトレード及びリセール受付に出品が可能です。是非ご利用くださいませ。
申込・出品期間や受付方法はプレイガイドによって異なりますので、必ず各詳細ページをご確認の上、ご利用ください。

チケプラトレード

申込・出品期間

2024年4月7日(日)14:00〜各公演の前日11:59まで

subject

ME:I OFFICIAL FANCLUB 最速先行・会員先行

  • 公式トレードはチケプラのシステムを使用いたします。

ローソンチケットリセール受付

申込・出品期間

2024年4月7日(日)10:00〜2024年4月9日(火)23:59まで

Winner announcement

2024年4月11日(木)15:00

subject

LEncore会員限定先行・プレリクエスト先行・一般発売

  • リセール受付はローチケ電子チケットのシステムを使用いたします。

・公式トレード及びリセール受付以外の転売、譲与は禁止となります。

ATTENTION

Notes on ticket sales

Regarding application

  • 各先行ごとに、お申込み可能な条件が異なります。必ずお申込み条件をご確認の上、お申し込みください。
  • お申し込みはそれぞれの先行につき、「お一人さま各公演1回のみ。1公演につき4枚まで。」となります。
  • 本公演は、お一人様1枚チケットをお持ちいただきご入場いただきますので、2枚以上申込の場合、同行者の方には必ずチケットを分配してください。お申込者の分のチケットは、他の方に分配・譲渡出来ませんのでご注意ください。
  • 同行者の方も各電子チケットアプリの推奨環境に適したスマートフォンのご用意をお願いいたします。
  • 1回のお申し込みで、各公演につき第1希望~第2希望(任意)の席種まで選択可能、同一日時公演の重複当選はありません。
  • 同一公演内での重複応募は応募無効となる可能性があります。
  • Even if you win/purchase more than one ticket, we will refuse entry to anyone other than you (the name displayed on the ticket). In addition, information cannot be changed, tickets cannot be canceled, refunded, or refunded in any way.
  • チケットには、申込者の氏名(オフィシャルファンクラブ先行はお申し込み時のPlus member IDにご登録の氏名、その他受付はお申し込みページにご登録の氏名)が表示されます。お申し込みの際は、来場者のお名前にて必ずお申し込みください。
  • お申し込み後の氏名変更はお受けいたしません。チケットに表示される氏名は、オフィシャルファンクラブ先行はお申し込み時のPlus member IDにご登録の氏名、その他受付はお申し込みページにご登録の内容に紐づく情報です。ご家族間、ご友人間であっても譲渡は固くお断りいたします。いかなる理由があろうとも、ご変更は受け付けいたしませんので、お申し込みの際はお間違い・ご入力漏れの無いようご注意ください。
  • If illegal sales are discovered, you will be refused entry. In that case, we will not be able to refund tickets or cover transportation expenses.

Application for those living overseas

  • 海外会員の方は、受付ページの「お申し込みはこちら/Click here to apply」をタップ後表示される「【Overseas Members】」よりお申し込みください。
  • 電子チケットは海外のスマートフォンでもご利用いただけます。申し込み画面でご入力いただく電話番号は海外の電話番号で問題ありません。※チケット受取開始日になっても電子チケットの受け取りができない場合は、下記よりチケプラカスタマーサポートまでお問い合わせください。
  • If you live overseas and do not have a Japanese mobile number, you can use your overseas smartphone, but SMS functionality is required.
  • Chikepla Trade is a service for domestic use in Japan, and those who do not have a domestic account cannot list items. Please note.

電子チケットについて※3/5更新

  • 本公演のチケットは、「電子チケットアプリ」または「ローチケ電子チケットアプリ」を利用し電子チケットにて発券します。
  • 電子チケットのお受け取りは、各公演日1週間前を予定しております。詳しくは各受付ページをご確認ください。(座席の表示は公演日当日を予定しております。)
  • 同行者の方がスマートフォンをお持ちでない場合、申込時に申請をされた方のみ、同行者のチケットは応募者の端末にまとめて表示されます。
  • 18歳以下の同行者の方がスマートフォンをお持ちでない場合、同行者のチケットはお申込みの端末にまとめて表示され、申込者と同時入場となります。当日本人確認を実施する場合がございますので、有効な身分証をお持ちください。
  • 未分配のままご来場されますと、ご入場までにお時間がかかる場合がございます。必ずご来場までにチケットの分配、受取をお済ませください。
  • If you are unable to participate due to unavoidable reasons, please use official trading.

Entry method/identity verification

  • 券面に申込者のお名前が表示され、各会場にてご入場の際に、ご来場者様(申込者及び同行者)のご本人確認を実施させていただく場合がございます。ご本人確認ができない場合には、理由の如何を問わず入場をお断りさせていただきます。
  • ご来場の際、申込者の方はチケット券面に記載のあるお名前の本人確認ができる「有効な身分証*」を必ず持参してください。
  • チケットには、オフィシャルファンクラブ先行はお申し込み時のPlus member IDにご登録の氏名、その他受付はお申し込みページにご登録が表示されます。お申し込み時にご登録されているご本人以外はご入場いただけません。いかなる理由があろうとも、ご変更は一切受け付けいたしません。お申し込みの際はお間違い・ご入力漏れの無いようご注意ください。
  • お申し込みされた名義変更はできません。諸事情によりオフィシャルファンクラブ登録の名字が変更になる場合は、詳細を明記の上ファンクラブまでお問い合わせください。
    >こちら
    ※公演当日は、新姓が記載された身分証をご用意ください。

Other notes

  • All advance tickets will be drawn by lottery. It is not a first-come, first-served basis, so please check the notes regarding the performance during the application period and make sure to apply. After the reception ends, a strict lottery will be held from all applicants who have applied to determine the winners.
  • 受付開始直後と受付終了間近は、アクセス集中により繋がりにくい可能性があります。予め時間に余裕をもって、お申込み手続きをお願いいたします
  • We cannot respond to any inquiries/requests regarding seats.
  • When purchasing tickets or visiting the venue, you may be asked to provide your emergency contact information.
  • Please note that we may provide your personal information in response to requests from national institutions, local governments, etc. The information you provide will not be used for any purpose other than the purpose stated above.
  • Regarding performances, no cancellations, changes, or refunds are allowed after ticket purchase, regardless of the reason. As an exception, if a performance is cancelled, we may provide you with a refund.
  • A special area will be provided for those arriving in wheelchairs. If you are interested, please purchase a reserved seat ticket and contact us at least 5 days before the performance. Please note that there is a limited number of wheelchair seats.

Other notes

About resale/transfer

  • Tickets purchased at this reception desk may not be resold to a third party for any reason. Providing/transferring to a third party for resale is also prohibited. Additionally, purchasing tickets for the purpose of resale is strictly prohibited.
  • Resale activities include auction listings, winning bids, online sales, ticket shops, purchasing agents, scalpers, and malicious third parties.
  • If we discover that the item is being exhibited at auction or resold at a high price, we will refuse entry to the seller and purchaser. In addition, if resale, etc. is confirmed, we may verify the identity of the person holding the relevant seat on the day of the performance. If we are unable to verify your identity, we may refuse entry.
  • Tickets sold at the reception for this performance (box office admission tickets) are designated as ``Special Performance Admission Tickets,'' and transfers for a price exceeding the sales price of the promoter without permission from the organizer are prohibited. Masu.
  • Under no circumstances will the organizer be responsible for any trouble that may occur due to the resale or transfer of tickets.

Notes regarding performances

  • This performance will be held while following the guidelines set by the government and local governments. Please follow the entrance/exit flow and viewing rules set by the organizer.
  • Performance dates, opening/starting times, performers, etc. are subject to change at short notice.
  • In the case of bad weather, the performance may be canceled or the content may be changed. If a performance is held, we will not be able to provide a refund even if you are unable to attend due to natural disasters. Please note.
  • Please note that we cannot provide refunds even if there are changes to the performance content or performers. Transportation and accommodation costs to the venue will be borne by each individual.
  • In the future, the content of the information may change in accordance with the guidelines and guidelines provided by the government and local governments.
  • All visitors are requested to carefully read the precautions listed on this page and cooperate in complying with the precautions. Also, please be sure to follow the precautions specified on each artist's official website and official fan club.
  • Those who violate or fail to comply with the precautions set by the organizer may be refused entry or asked to leave. If you are a fan club member, please note that you may be asked to withdraw from the fan club, and in that case, you will not be able to receive a refund of your membership fee or annual membership fee.
  • Waiting for performers to enter or exit is prohibited. Disturbing or dangerous behavior may lead to cancellation of the performance. We appreciate your cooperation in guiding the staff at the venue.
  • At the time of admission, the ID of visitors (applicants and accompanying persons) may be checked. If we cannot verify your identity, we will refuse entry regardless of the reason. Please be sure to bring a valid ID.
  • If you have lost or forgotten your ticket, you will not be able to enter the venue for any reason. Also, please note that it cannot be reissued.
  • There are no cloakrooms where you can leave your luggage at the venue. Please manage your luggage and valuables at your own risk. The organizer is not responsible for any damage such as theft or loss.
  • 公演中の応援グッズ(LEDリングペンライト・うちわ等)は、公演や他のお客様の観覧の妨げとなるような高さ、大きさ、並びに迷惑行為は禁止といたします。
  • Detailed information on how to enter on the day of the performance, as well as precautions and the latest information on infectious disease prevention, will be posted on this special website and official SNS from time to time, so please be sure to read them before visiting.

Regarding recording, recording, and photography

  • Bringing photography and recording equipment (cameras, binoculars with shooting function, recorders, video recording equipment such as video recording equipment) into the venue, taking photos with cameras and mobile phones inside the venue, shooting videos, recording audio, live streaming ( Acts such as live broadcasting (audio/video) are completely prohibited in order to protect the artist's rights.
  • Due to the frequent occurrence of voyeurism and eavesdropping using smartphones and binoculars, if a smartphone or binoculars are used during the performance, a staff member may ask you to check if your smartphone is stuck out of your bag or pocket, or if you are using a smartphone or binoculars. Yes. Please set your smartphone to silent mode and store it securely in your bag.
  • Please note that if we find anyone being photographed or recorded, their equipment will be immediately confiscated and you will be asked to leave the venue. The organizer and artists are not responsible for any accidents, thefts, etc. that occur due to failure to follow staff instructions.
  • Please note that in this case, there will be no refunds for ticket prices, etc.
  • Any behavior that disrupts the work of venue staff may be recorded or photographed in order to maintain order at the venue. Please note.
  • On the day of the performance, a video and photo camera will be installed. Please note that your appearance may be reflected in the image.

Regarding fan letters/presents/flowers

  • We do not accept gifts, celebratory flowers, stand flowers, fan letters, etc. for performers. Please note that we will refuse your order if it arrives at the venue.

Regarding support goods and volunteer projects

  • Using materials other than ME:I's support advertisements (photos released from the official website/fan club, photos used in magazines, etc., photos taken secretly at performances or other locations where photography is not permitted, etc.) Please be aware that commercializing, selling and distributing to an unspecified number of people is a violation of ME:I's portrait rights, regardless of whether the seller is making a profit or not. We ask for your understanding and cooperation in order to protect the artist's portrait.
  • Supporting goods other than ME:I official goods are prohibited, but slogans may be brought in.
  • However, the following items may be brought into the venue even if they are not official goods.

What you can bring

  • slogan
    *Official fan size: approx. H295 x H420 (mm)

Items that cannot be used or brought in

  • 極端に光度を上げたペンライトや連結ペンライト、自作ペンライト、改造したもの等
  • レーザーポインター、著しく眩しい高輝度タイプのもの、光が強く明るすぎるもの
  • ケミカルライト、サイリウム(折り曲げると発光するタイプのもの)
  • ME:Iの応援広告以外の素材(キャラクター、オフィシャルサイト・ファンクラブより公開された写真、雑誌等で使用されている写真、公演等撮影が許可されていない場所で盗撮された写真など)を使用したスローガン、公式サイズより大きいうちわやボード・スケッチブック、その他非公式グッズ(サイズを問わず)等
  • When using cheering goods, please refrain from holding them above your chest height.
  • うちわ、スローガン等、使用の際はご自分の座席からはみ出すことは禁止とさせていただきます。※座席のサイズは会場によって変動する可能性もございますがご了承お願いいたします。
  • If the staff determines that it will interfere with the performance or cause a nuisance to other customers, we may refuse your use.
  • Decorations on official goods are allowed as long as they fit within the size of each product.
  • Even if we receive a request for permission to carry out a project by a customer volunteer, we cannot mediate, cooperate, or provide support.
  • It is prohibited to sell or distribute unofficial goods using ME:I's likeness or name on the venue grounds or in nearby facilities or public places. Furthermore, we do not permit any such behavior.
  • In the unlikely event that unauthorized sales/distribution is discovered, we will confiscate the product and verify the identity of the product. If it is determined that the product is a fan club member, we will expel the product and refuse entry to the performance and venue grounds. In more serious cases, we may be forced to take legal action against the voyeur or eavesdropper by photographing or videotaping/recording the person without prior notice to prevent recurrence, as this is considered an illegal act. Please refrain from such actions. Furthermore, unless the number of people purchasing such unofficial goods decreases, it will be difficult to reduce the unauthorized sale and distribution of unofficial goods. We ask for your understanding that this is an act that infringes on the artist's rights.

Requests at the venue

  • All ticket sales for this performance will be handled electronically to reduce the chance of contact with paper tickets and to ensure that all attendees' information is registered. When entering the venue, please use your smartphone, etc. by yourself.
  • 本公演のチケットは、チケット購入時に申込者の氏名、連絡先を確認の上、販売させていただいています。
  • As of May 8, 2020, the government's "Basic Policy for Countermeasures against New Coronavirus Infectious Diseases" has been abolished. Therefore, infection control measures for performances after the guideline has been abolished will depend on the physical condition of the audience and their living environment. Please use your own judgment when implementing this.
  • Please refer to the "Infection Control Information" published by the government as a reference for voluntary infection control measures. (https://corona.go.jp/events/)
  • Wearing a mask is left to individual discretion. What performers and staff wear will also be determined by the individual. During the performance, please be considerate of the people around you, including cough etiquette.
  • You may enjoy cheering, cheering, singing, talking, and shouting during the performance without wearing a mask.
  • However, please refrain from speaking at a volume or frequency that may cause discomfort to those around you, and please be careful not to interfere with the viewing experience.
  • During the performance, please either stand or sit in your seat. It is prohibited to leave your seat, run to the front, lean forward, or otherwise get close to other customers in front, rear, left, or right.
  • Crowding of any kind and trading of goods, etc. are prohibited inside and outside the venue.
  • If you feel unwell after entering the venue, please notify the nearest staff member immediately.
  • Please note that our staff will contact any visitors who appear to be feeling unwell. We also ask for your understanding that we may refuse entry depending on the situation.
  • It is prohibited to move or exchange seats unnecessarily during the performance, and please refrain from contacting other attendees or lending or borrowing items.
  • During the performance, eating and drinking for any purpose other than hydration is prohibited. No alcoholic beverages may be brought in/Drinking alcohol is prohibited.
  • Information regarding store operations will be provided at each venue.

Requests upon admission

  • 本公演は転売防止のため、チケットは「電子チケットアプリ」での受け取りとなり、券面に申込者のお名前が表示されます。
  • If you are unable to display your ticket because you do not have a smartphone or your registration is incomplete, you will be refused entry regardless of the reason.
    *Excludes accompanying persons under the age of 18 who did not have a smartphone at the time of application.
  • Even if you are unable to enter, we will not be able to provide refunds.
  • Identity verification may be conducted on the day of the performance. Identity verification may be performed by both the applicant and the accompanying person. If we cannot confirm your identity or if fraudulent/resale activity is discovered, you will be refused entry.
  • On the day of the performance, to improve safety within the venue, bags will be inspected upon entry. Please note.
  • It is prohibited to bring electronic devices (cameras, binoculars with shooting function, recorders, video recording devices, etc.) and dangerous items into the venue. We will not be able to store your luggage inside the venue, so please leave your suitcases and other luggage in a nearby coin locker in advance, and make sure your luggage is compact before coming to the venue.
  • If you find prohibited items, please follow the staff's instructions. You will be allowed to enter the venue once we have confirmed that there are no prohibited items.
  • There will be no temperature checks upon entry. Please take care of your own health.
  • After leaving the venue, please move quickly and do not stay around the venue.

Prohibited matter

  • Those who fall under the following may be refused entry.
  • Those who are unable to comply with precautions and requests, or those who are judged to be a hindrance to ensuring safety. Additionally, if such behavior is discovered during the performance, you will be asked to leave the venue midway through the performance.
  • Those who are under the influence of alcohol. If the staff determines that you are under the influence of alcohol, you will be refused entry. Please refrain from drinking alcohol before coming to the venue, as alcohol consumption may cause your body temperature to rise. Also, bringing in alcohol is prohibited.

Regarding sales of goods, CDs, DVDs, etc.

  • Regarding venue sales and EC sales of concert goods, we will inform you as soon as the details are decided.
  • When selling concert goods, etc. at the venue, we will separately inform you of precautions regarding the sales area.

Valid ID (all with photo/copies not allowed/within expiry date)

  • Copying of everything is not allowed. Please bring the actual item within the expiry date.

Please bring one photo with your face. This applies to the following:

1.Passport
2. Driving license/International driving license
3. Official license with photo (marine, aviation, architect, etc.)
4.Basic resident register card
5.Physical disability certificate
6.Residence card or special permanent resident certificate
7. My Number Card (notification card is not accepted)
8.Welfare notebook
9.Photo insurance card
10.Student ID card with photo
11.Rehabilitation notebook

  • If you have any official identification other than those listed in (1) to (11) above, please contact Chikepura customer support at least 2 days before the performance.
  • If you do not have any of the above items (1) to (11) or what appears to be an official identification card, please bring the documents <If you do not have one with a photo>.
  • When using your personal number card (My Number Card) as an identification card, please present only the front side (the one with the photo). Please be careful not to present the back side (the side with your personal number printed on it). Please note that we do not look at the back of your personal number card (My Number Card) when verifying your identity.
  • Individual number (My Number) notification cards (paper cards with an individual number printed on them without a photo) cannot be used as identification.
  • Please note that student ID cards for those over 19 years old will not be accepted, even if they have a photo of the person's face.
  • If you have a student ID/insurance card that does not have a photo on it, please see <If you do not have one with a photo>.
  • Please note that we will not accept identity verification documents that are photocopied, handwritten, expired, or have been altered to make them unusable.

If you do not have a photograph of your face

Please bring two official documents.
Official documents: insurance card, resident card, family register copy, family register extract, seal registration certificate, pension handbook

  • 公的証明書1点だけではご入場できません。
  • Please bring all official certificates in their officially issued condition. Additionally, certificates of residence, certified copies of family registers, and extracts of family registers are valid within six months of issuance.

Please bring one official certificate and at least one document with your name printed on it.
Objects with your name printed on them: employee ID cards, student ID cards without photos, credit cards, cash cards

  • 公的証明書1点だけではご入場できません。
  • Utility bills (electricity/water, etc.) and various mail items are invalid even if your name is printed on them.

Items that are not accepted as identification documents

Copies of the above, handwritten copies, expired ones, various point cards, utility bills such as electricity, water, gas, etc., and various postal items.
It is prohibited by law to lend or borrow your health insurance card. The use of fraudulent or forged identification documents are all criminal acts.

オリジナルLEDリングライトについて

ご使用方法

  • 発光部本体の側面にある電源スイッチをONにしてご使用ください。
  • 本体側面のボタンを押すたび、White On → White Blink → White Flicker → Loop 順に作動します
  • ご使用後は電源スイッチをOFFにしてください。

電池交換方法

  • 電池の交換はスイッチを切った状態で行ってください。
  • 本体裏面の電池ボックスのカバーを開け、必ず新品で同じ種類の電池
    (単4型アルカリ×2本)をプラス・マイナスの向きを正しくセットしてください。
  • 必ずカバーをもとに戻してください。
  • 長期間使用しない場合は、電池を外して保管してください。

ご使用上の注意

  • 高温多湿や直射日光の当たる場所、火気や熱源周辺での使用・保管は避けてください。
  • 乳幼児やお子様のお手の届かない場所にて使用・保管をしてください。
  • 目を傷める恐れがありますため、LEDの光を近くで直接見るのはお避けください。
  • 使用中、製品に異常な熱さを感じたら、すぐにライトをオフにして使用をおやめください。
  • 濡れた手や雨、雪または水中では使用しないでください。
  • 分解、改造、強い衝撃を与える行為は製品故障の原因となりますので、おやめください。
    また、用途以外での使用はお控えください。
  • 使用頻度や年月の経過に伴い、表面の傷や汚れ、素材の劣化などが可能性がございます。

【素材】発光部本体:ABS樹脂/ベルト:シリコン
【使用電球】LED(交換不可)
【使用電池】単4型アルカリ乾電池×2本
対象年齢:12歳以上
製造元:株式会社FANLIGHT
MADE IN CHINA

ME:I OFFICIAL FANCLUB

SPONSORS