<8/6(火)追記>ME:I 2ND SINGLE タイトル曲 「Hi-Five」Music Video Instagramストーリーズシェアキャンペーン開催決定!
NEWS
ME:I 2ND SINGLE タイトル曲 「Hi-Five」Official Music Videoの公開を記念して、Instagramストーリーズシェアキャンペーンを開催いたします!
ME:I公式Instagramの「Hi-Five」」Music Videoの投稿を「Hi-Five」Official Music Videoのリンクとともにストーリーズでシェア&キャンペーンフォームにご応募いただいた方の中から抽選で11名に“ME:Iメンバー全員とのオンライントーク会(10/14開催予定)”が当たります!
Please check the details below and apply!
■Bonus details
ME:Iメンバー全員とのオンライントーク会:11名様
2024年10月14日(月・祝)開催予定
This is done through a video call with members using a dedicated app within the specified call time.
●Please note that you cannot select the "time zone".
●1回のご当選につきメンバーとの通話時間は、約100秒(メンバー1人あたり約10秒×10人分)とさせていただきます。メンバーの画面が都度切り替わり通話の際は1対1の形となります。会話の途中でもお時間になりましたらトーク会は終了となります。
※第三者への転売やオークションでの出品・転売を固く禁止いたします
*TSUZUMI is not scheduled to participate.
■Application period
2024年7月29日(月)19:30 〜2024年8月18日(日)23:59
*You cannot apply outside of the above application period.
*Depending on the time of day (especially near the deadline), it may be difficult to connect to the application screen. Please apply well in advance.
■How to apply
STEP①
ME:I公式Instagram(https://www.instagram.com/official_me_i_/?hl=ja )に投稿されている「Hi-Five」 Official Music Videoの投稿をシェアボタン「ストーリーズに追加」からストーリーズにストーリーズ編集画面に遷移する
STEP②
ストーリーズのリンク追加ボタンから、ME:I公式YouTube Channelの「Hi-Five」 Official Music Videoのリンクを追加
STEP③
Please take a screenshot of the story you posted, upload it to the application form, and fill in the required information to apply.
※鍵アカウントでもOK!
▼Stories Share Application Form
https://form.universal-music.co.jp/sns_me-i_hi-five/page/index.html
※応募フォームは2024年7月29日(月)19:30以降アクセス可能となります。
[Winner announcement/notes]
・9月上旬に当選者の方にのみメールまたはユニバーサルミュージック公式 Instagram DMにてご連絡いたします。
・必ず事前に【@mail.universal-music.co.jp】ドメイン受信設定をお願いいたします。なお、お客様のメール受信環境によりメールが受信できない場合は恐れ入りますがメール再送のご対応はできませんのでご了承ください。
・オンライントーク会は、アプリケーション「WithLIVE Meet&Greet」を使用予定です。
iOS : https://apps.apple.com/jp/app/id1525271943
Android : https://play.google.com/store/apps/details?id=jp.withlive.greet.meet
*This is an app exclusively for smartphones or tablets. It cannot be used from a computer.
※iOS 13.0以降、Android 6.0以上の環境が必須になります。
・当選後に「WithLIVE Meet&Greet」へのエントリーが必要となります。当選メールに記載されておりますエントリー期間内にエントリーが行われていない場合はイベントにはご参加いただけません。
・Please participate in an environment with stable communication conditions. If the communication environment is unstable, you may not be able to use the service comfortably due to freezes, etc. Please note that we cannot provide compensation due to environmental deficiencies or equipment problems on the customer's side.
・Separate communication charges will apply when using a mobile phone line. Please note that communication charges will be your responsibility if you are not using a flat-rate communication service.
- The organizer will not be held responsible for any problems or problems with your mobile phone or network environment, or if an error occurs such as communication being interrupted during a call, regardless of the reason. Also. The organizer is not responsible for any damage caused by these events. We will only reschedule the event if there is a problem caused by the organizer or the system.
・If you are unable to participate due to customer circumstances such as not being able to make it on time or not being able to connect to the line, or if there is any other problem with the customer's communication environment or device such as smartphone, we will not be able to reschedule the call. Please note that this will not be possible.
- We will not be able to respond if viewing is not possible in your area or if viewing is unavailable due to other reasons. Please note.
・If inappropriate expressions are found in the conversation (slandering members, questions that cannot be answered, forced poses or facial expressions, acts that violate public order and morals, etc.), the conversation may be forcibly terminated at the discretion of the staff. We may do so.
・For the sake of progress management and security, management staff will be monitoring the event. Please note that the content of the call will be recorded and recorded by the management staff.
・イベント時間は当日の状況により多少前後する可能性がございます。時間に余裕をもってイベントにご参加ください。
・イベント実施時には、身分証明書をご用意いただき、応募時のお客様情報をもとに本人確認を行います。ご応募前にご登録情報に誤りがないかご確認のうえで、ご応募ください。
身分証明書をご提示いただけない場合や、当選時のお客様情報とご参加者が異なる場合は、イベントにご参加いただけません。ご当選されたご本人様のみ参加可能です。
・対象となる身分証明書や、詳細な注意事項に関しましては(https://me-i.jp/news/detail/250)のC賞、およびD賞欄にて必ず事前にご確認ください。
・オンライントーク会では、お客様による通話の録画、録音、スクリーンショットなどは固く禁じさせていただきます。発覚した場合、もしくは録画・録音可能とスタッフが判断した場合はオンライントーク会を強制終了させていただきます。録音物(録音されたデータも含む)の複製、譲渡、貸与、インターネット・SNSへのアップロード等も固く禁じさせていただきます。禁止事項に該当する行為が発覚した場合、今後のME:I関連イベントへのご参加を一切お断りさせていただきます。
・スマートフォンやタブレット(一部機種を除く)でのご参加の場合、事前にしっかりと充電や起動等のチェックをお願いします。スマートフォンやタブレット(一部機種を除く)の充電切れ・故障等の対応はいたしかねます。
・イベント内容は予告なく変更される場合があります。あらかじめご了承ください。
<Personal information protection/management policy>
*Personal information regarding applicants obtained this time will be handled based on Universal Music LLC's personal information protection policy. Please check the personal information protection policy of Universal Music LLC from the link below.
https://www.universal-music.co.jp/privacy-policy/
<Inquiry>
Universal Music Customer Service Center
TEL 0570-044-088 Monday to Friday 10:00 to 18:00 (excluding public holidays)