ME:I “Click” LINE setup campaign to be held!

NEWS

「Click」をLINE通話の着信音・呼出音・LINEプロフィールBGMのいずれかに設定し、キャンペーンフォームで応募してくださった方全員に「ME:Iメンバー全員のデジタルサイン入りLINEトーク背景」をプレゼント! 


Please read the notes below and apply!

※ご応募の際は、以下の項目どれかに「Click」を設定したことがわかるスクリーンショットが必要となります。

▶︎LINE call ringtone / LINE call ringtone / LINE profile BGM


【Application period】

2024年4月7日(日)00:00-2024年4月21日(日)23:59

*You cannot apply outside of the above application period.

*Depending on the time of day (especially near the deadline), it may be difficult to connect to the application screen. Please apply well in advance.


[Target songs]

ME:I「Click」

https://music.line.me/launch?target=track&item=mb0000000003736c2a&subitem=mt000000001e435dde&cc=JP&v=1


[Bonus]

ご応募いただいた方全員にデジタルサイン入りLINEトーク背景  


*Prize contents are subject to change without notice. Please note.


【Application method】

[STEP 1]

Please make sure you have installed LINE and LINE MUSIC or updated them to the latest version.

*Click here to install “LINE MUSIC”

iPhone ▶Android


[STEP 2]

『LINE MUSIC』にログインし、配信中のME:I「Click」を再生します。


[STEP 3]

LINE call ringtone / LINE call ringtone / Set as LINE profile background music

Tap [...] on the top right of the playback screen


■LINE着うた(着信音/呼出音)の場合…[着うたに設定]をタップ、ME:I「Click」を着信音もしくは呼出音に設定します。

※LINE着うた(着信音/呼出音)の設定はLINE MUSIC、もしくはLYPプレミアムへの加入が必須となります。詳細はこちら

※LINE着うた(着信音/呼出音)の設定方法はこちらをご参照ください。


■プロフィールBGMの場合…LINEの【ホーム】ページで[BGMを設定]をタップしLINE MUSICからME:I「Click」を設定します。

※BGMの設定方法はこちらをご参照ください。

*Free LINE MUSIC users can also set the LINE profile background music, but to set it more than twice within a month or play songs for more than 31 seconds on the LINE MUSIC app, you will need to sign up for a LINE MUSIC plan.

LINE MUSIC プラン登録はこちら


[STEP 4]

ME:I「Click」をLINE通話の着信音・呼出音・LINEプロフィールBGMのいずれかに設定した画面をスクリーンショットしていただき、以下応募フォームより必要事項明記の上ご応募ください。


【Application Form】

https://form.universal-music.co.jp/bgm_me-i_click/page/index.html 

※2024年4月7日(日)0:00以降アクセス可能となります。

*If you experience difficulty accessing the site, please try again at a later time.


<Notes>

*If any false information is provided in your application or registration information, your eligibility to apply or win may be revoked and you may be ineligible for the campaign.

※ユニバーサルミュージック合同会社(UNIVERSAL MUSIC LLC)、LAPONE GIRLSの間で、受付時に取得した情報(個人情報を含む)を相互に使用させていただきます。予めご了承ください。

*If you are a minor, please apply with the consent of your guardian. If you apply, it will be assumed that you have applied with the consent of your guardian.

*Once the application is complete, no changes will be accepted to the registered information, so please be careful not to make any mistakes.

※受信拒否、ドメイン指定受信設定等をしている場合は、【@mail.universal-music.co.jp】【@umusic.com】からのメールを受信可能な状態に設定ください。

*Please carefully read and understand the application details and notes on this website before applying.


<Personal information protection/management policy>

*Personal information regarding applicants obtained this time will be handled based on Universal Music LLC's personal information protection policy. Please check the personal information protection policy of Universal Music LLC from the link below.

https://www.universal-music.co.jp/privacy-policy/


<Inquiry>

Universal Music Customer Service Center

TEL 0570-044-088 Monday to Friday 10:00 to 18:00 (excluding public holidays)

https://support.universal-music.co.jp/hc/ja

BACK