Inquiries we are currently receiving a lot
【チケット】『2024 ME:ICONIC Sweet Holiday』について
■チケット応募に関するお問い合わせ(ME:I OFFICIAL FANCLUB会員先行)
FC 先行お申込時に「ME:I OFFICIAL FANCLUB」ご登録の「Plus member ID」と「パスワード」でログインが必要です。
※FANY IDとパスワードではログインできません。
※Plus member IDは、「ME:I OFFICIAL FANCLUB」のマイページにてご確認いただけます。
「特設ページに記載の応募条件」を満たしていることをご確認ください。
必ずマイページにて登録情報(漢字氏名、住所、電話番号)をいただいたうえで、お申込みにお進みください。
「ローソンチケット」のシステムでの受付です。
応募詳細については下記へお問い合わせください。
▼チケット受付に関するお問い合わせ(ローソンチケット)
■電子チケットに関するお問い合わせ(ME:I OFFICIAL FANCLUB会員先行)
ファンクラブではわかりかねます。お手数ですが、「チケプラカスタマーサポート」へお問い合わせください。
※【公演日・会場名】は忘れずにご記載ください。
▼ME:I OFFICIAL APPに関するお問い合わせ(チケプラカスタマーサポート)
https://tixplus.jp/feature/artist_app/faq/me-i.html
■トレード(リセール)に関するお問い合わせ
トレードについては、現時点実施未定です。 新しい情報が入り次第サイト内でご案内いたします。
ファンクラブではわかりかねます。お手数ですが、下記お問い合わせ先までお尋ねください
DISK GARAGE:https://info.diskgarage.com/
Other questions regarding "Currently received many inquiries"
-
Q.
Am I eligible for STAND BY ME:I (continuation bonus) shipping?
-
Q.
Please tell me how to continue the procedure.
-
Q.
Error occurs when joining
-
Q.
Can I change the name and registration information later?
-
Q.
I have completed payment, but I cannot log in.
-
Q.
Please tell us about “ME:I OFFICIAL STORE”.
-
Q.
About the "application lottery ticket (serial number)" bonus included in the first production run of "MIRAI"
If the above example does not resolve your issue, please contact us using the form below.